piątek, 2 października 2015

#15 Rodzinka.pl

Hej !
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogę znowu tu pisać. Przez całe wakacje nic, ale to kompletnie nic do mnie nie przychodziło :( :(
Ale wreszcie otrzymałam autografy z czego bardzo się cieszę więc w następnych dniach posty będą się pojawiały. Mam zamiar również coś powysyłać. Swoją drogą to bardzo ciekawe, że wysyłam tym całym "priorytetem zagranicznym" czy też "niepoleconym", ale nic to nie daje. Może Moglibyście mi podpowiedzieć jak wysyłać, bo może coś źle robię ???

Wracając do tematu dostałam autografy od głównych aktorów "Rodzinki.pl" na dużym zdjęciu. Jestem pewna, że znacie dobrze ten serial. Bardzo bardzo się cieszę <3 <3

Wysłałam : 23.6.2015
Dostałam : 2.10.2015

Tak jak wcześniej napisałam dostałam dużo autografów więc mam materiał na posty :)
Do jutra :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz